25 stycznia 2016

Saeco Incanto Executive - włoska robota



W grudniu, ubiegłego roku, zakupiłem w pełni automatyczny ekspres do kawy Saeco Incanto Executive. Przed świętami sprzedawcy zaproponowali spore obniżki sięgające 10%, uznałem, że warto zainwestować w porządne urządzenie. Przed zakupem zapoznałem się z opiniami użytkowników sprzętu i kawoszy. Przeglądałem wiele blogów i stron poświęconych kawie i ekspresom. Na uwagę zasługuje blog agd maniak a szczególnie porady pana Arkadiusza Bielawskiego, który o ekspresach, konserwacji i wszystkim co z tym związane wie wszystko. Przed podjęciem decyzji o zakupie przeczytałem niemal wszystkie wpisy ludzi zainteresowanych kupnem i poradami pana Arkadiusza. Lepszego eksperta nie znalazłem. Dzięki opiniom fachowców zdecydowałem się na zakup włoskiego ekspresu ciśnieniowego Saeco Incanto Executive HD 9712/01, sprzęt dostępny jest w sklepie internetowym oleole.
 W pełni automatyczny ekspres wykonany jest ze stali szlachetnej (przedni panel), posiada zintegrowany pojemnik na mleko, podwójny bojler zapewnia odpowiednią temperaturę kawy i spienianie mleka. Serce urządzenia to ceramiczny młynek, umożliwia długie użytkowanie, dokładne mielenie kawy oraz cichą pracę. Ośmiostopniowa regulacja młynka pozwala z każdej mieszanki kawy wydobyć pełny aromat. Wyświetlacz w przejrzysty sposób pokazuje każdą czynność, funkcja pamięci umożliwia zaprogramowanie napoju według własnych upodobać, wszystko to za dotknięciem jednego przycisku. Saeco Brewing System umożliwia regulację pianki i intensywność smaku kawy poprzez zmianę prędkości wypływania kawy podczas parzenia. Firma Saeco zaprojektowała model HD 9712/01 w taki sposób aby obieg był automatycznie czyszczony zarówno przy włączeniu jak i wyłączeniu ekspresu. Tzw. "bebechy" można w łatwy sposób wyczyścić dzięki wyjmowanemu blokowi zaparzającemu, czynność wykonujemy po zwolnieniu blokady. Płuczemy pod bieżącą wodą a następnie suszymy, cały proces zajmuje kilka chwil. Thermoblock, tacka do podgrzewania filiżanek, pojemnik na kawę sypaną, parzenie 7 rodzajów kawy, dodatkowe wyposażenie: paski do sprawdzenia twardości wody, łyżeczka do dozowania kawy sypanej i autoryzowany serwis producenta utwierdzają mnie w przekonaniu, że dokonałem właściwego wyboru.
Dodatkową niespodzianką przy zakupie jest bonus "Prezent na start", do każdego zakupionego ekspresu, z karafką na mleko, otrzymujemy gratis w postaci zestawu do delektowania się kawą: cztery szklanki, dwa spodki oraz 4 kg kawy ziarnistej Saeco Gold. To jeszcze nie wszystko, firma Philips w podziękowaniu za zakup wyśle do nas baristę, który nauczy nas jak zrobić dobrą kawę i zapozna każdego użytkownika z tajnikami ekspresu. Podsumowując - produkt wart każdej wydanej złotówki. Polecam. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz