19 lutego 2013

Dziwny list

W dniu dzisiejszym dostałem dziwny list, coś w stylu "łańcuszek świętego Antoniego". Dla niewtajemniczonych wyjaśnię: otrzymujesz list, który musisz przepisać i wysłać do dziesięciu znajomych a szczęście nie opuści ciebie przez kolejne lata. W dalszej części był opis nieszczęść, które spadły na ludzi, którzy nie zastosowali się do poleceń zawartych w liście. Albo namiastka piramid finansowych: otrzymujesz listę pięciu osób, do pierwszej wysyłasz określoną kwotę pieniędzy. Następnie tworzysz nową listę, ale pomijasz osobę z pierwszego miejsca i jednocześnie umieszczasz swoje dane na końcu. Teraz takie łańcuszki funkcjonują jako piramidy finansowe, w których zasada jest taka sama - ile się wpłaci, tyle się straci - czego dowodem była głośna ostatnio afera Amber Gold. 
Mając w pamięci "łańcuszki" z poprzednich lat z rozbawieniem przeczytałem treść listu, który otrzymałem od pana Davida Soanes.
Szczególnie mnie rozbawił zaznaczony fragment. Poniżej treść listu w oryginalnej pisowni:

Od Mr.David Soanes,
Dyrektor ds. Ryzyka,
UBS Investment Bank,
1 Finbury Avenue EC2M 2PP Wielka Brytania.

Jestem Mr.David Soanes z Dulwich, South London, England. Pracuję z UBS Investment Bank Londynie. Piszę ci z mojego biura, które będą z ogromną korzyścią dla nas obu. W moim departamencie, jako Dyrektor ds. Ryzyka, UBS Investment Bank London, odkryłem opuszczonej sumę 13.5Million zł (trzynaście milionów pięćset tysięcy Great British Pounds) na koncie należącym do jednego z naszych zagranicznych klientów firmy Mogul miliarder Późno Pan Moises Saba Masri, Żyd z Meksyku, który był ofiarą katastrofie śmigłowca na początku tego roku, co do jego śmierci i członków jego rodziny. Saba była 47-lat-old. Również w chopper w chwili katastrofy była jego żona, ich syn Abrahama (Albert) i jego córka-in-law. Pilot był też martwy.
http://www.ynetnews.com/articles/0, 7340, L-3832556, 00.html?
Wybór kontaktu z tobą budzi z charakter geograficzny, gdzie mieszkasz, w szczególności ze względu na wrażliwość transakcji. I tu poufności. Teraz, fundusz jest leżącego nieodebrane w naszym Banku i nie ma krewnych wymienionych w jego aktach i bank przegrał sprawę zlokalizować żadnego z jego krewnych. Osobiście bezskutecznie lokalizowanie krewnych na 3 lat, szukam Twojej zgody, aby zaprezentować Państwu jak najbliższych krewnych / Czy beneficjent do zmarłego tak, że wpływy z tego konta wyceniono na 13,5 mln funtów zostanie przekazana do banku konto jak najbliższych krewnych do późnego pana Moises Saba Masri.
To będzie wypłacane lub udostępniane w tych procentów, 60% do 40% mnie i dla Ciebie. Wszystko czego potrzebujesz to, aby przesłać swoje dane w naszej bazie danych systemu bankowego jako najbliższych krewnych do późnego Pan Moises Saba Masri. All I wymagają teraz jest uczciwy współpracy, poufności i zaufania w celu umożliwienia nam patrz poprzez tę transakcję. Proszę trzeba zachować tej transakcji 100% tajne ze względu na moją pozycję tutaj w moim banku.
Mam swój kontakt z kraju informacje międzynarodowego biznesu tutaj, w Londynie, postanowiłem skontaktować się z Tobą nadzieję, że znajdziesz to sprawa ciekawa. Proszę na potwierdzenie tej wiadomości i podać swoje zainteresowanie będę przedstawić Państwu więcej informacji. Endeavor do let me know swojej decyzji jak najszybciej. Będzie tak jak do inwestowania moich własnych akcji 60% w kraju.
Proszę dostarczyć mi następujące: jak mamy 7 dni, aby go uruchomić poprzez. To jest bardzo pilne PLEASE.
1. Twoje Imię i Nazwisko:
2. Twój bezpośredni numer komórkowy:
3. Twój adres kontaktowy:
4. Twój wiek:


Pozdrawiam,
Mr.David Soanes
+447035919342
********AVISO LEGAL**********

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz