19 kwietnia 2015

PROPOZYCJE MLM

Ciekawy projekt MLM - Synergy Worldwide

Od czasu mojego zainteresowania Multi Level Marketingiem dostaję propozycje przystąpienia do nowych biznesów zarobkowych. Każda oferta, według proponującego, to  "wyjątkowa okazja", stwarzająca możliwości zarobienia dużych pieniędzy. Produkty zazwyczaj są wysokiej jakości, tylko cena jest wygórowana jak na polskie warunki. Czołowi liderzy w branży twierdzą, że jeżeli jesteś operatywny i konsekwentny, osiągnięcie zamierzonego celu to tylko kwestia czasu. Z drugiej strony przyznają, że w Polsce MLM jest ciężkim tematem. Piotr Mosio radzi jak odpowiadać na kłopotliwe pytania podczas prezentacji - "produkt jest za drogi", czarny diament w MonaVie proponuje odpowiedzieć pytaniem na pytanie - "za drogi w porównaniu do czego?" Na jednym ze spotkań otrzymałem natychmiastową ripostę "za drogi w porównaniu do zarobków". Nic dodać, nic ująć.
 
FlavonMax od klubu Flavon zaczęła się moja przygoda z MLM. Ten węgierski potentat na rynku suplementów diety działa globalnie od 2004 roku a ich "dżemy" zdobyły wiele nagród. Dobry produkt i system GPS zachęciły wielu Polaków do wejścia w ten biznes jednak zmiany wprowadzone przez firmę odnośnie wypłat i konieczność założenia działalności gospodarczej spowodowały masowe odejście ludzi z tego projektu.
MonaVie to do niedawna mój ulubiony MLM, w którym jestem zarejestrowany, ale nie działam. Ta amerykańska firma zadebiutowała w 2005 roku i szybko stała się liderem w branży wellness. W tym roku MV zostało wykupione przez Jeunesse Global dużego gracza na tym samym rynku. Moim zdaniem coś niedobrego dzieje się w MonaVie, skoro Randy Schroeder, człowiek który rozkręcił MV przerzucił się na "plastry" i zabrał ze sobą spore grono dystrybutorów.
Giant Cinema to program partnerski, który wystartował w grudniu 2013 roku. Oferuje za każdego poleconego 10% wpływów z reklam. Ross Callen zaprasza do podróży w świat filmu, niestety na dzień dzisiejszy na stronie internetowej brak jest jakiejkolwiek produkcji filmowej tylko zaproszenie do zareklamowania własnej firmy. 
UBIZ to darmowa aplikacja na telefony komórkowe z 2012 roku a w Polsce od 2014. Platforma łączy reklamodawców z aktualnymi oraz potencjalnymi klientami. Za 145 dolarów dostajemy 10 kodów, które możemy odsprzedać w sprzedaży bezpośredniej ze 100% zyskiem lub budujemy dwa zespoły sprzedaży w marketingu sieciowym. Na dzień dzisiejszy popyt na aplikację jest słaby, tylko 10 000 pobrań świadczy o małym zainteresowaniu taką formą reklamy.
SFI to amerykański twór, którego początki sięgają lat 90'. Jest to skrzyżowanie sklepu internetowego, serwisu aukcyjnego i portalu społecznościowego. Za codzienne działania otrzymujemy punkty, 1500 punktów zgromadzonych miesięcznie daje nam udział w zyskach firmy. Polecam dla wytrwałych. 
FGXpress Royal Black Diamond odchodzi z MonaVie i poświęca się nowemu projektowi. ForeverGreen, którego flagową marką jest FGXpress, powstała w 2004 roku w stanie Utah w USA, działa w 175 krajach. Mamy tu kolejny produkt dbający o nasze zdrowie a właściwie jak najdłuższe utrzymanie młodego wyglądu. W Polsce mocno propaguje spełnienie marzeń z odmładzającymi "plastrami" Dawid z Tajlandii. 
Arbonne to amerykańska firma z 35 letnią tradycją, w Polsce od października 2014 roku. W ofercie ma naturalne kosmetyki wysokiej jakości. Dzięki promocjom, nagrodom, podróżom oraz dobrym produktom firma jest popularna na zachodzie, w Polsce tylko w niektórych kręgach.
Synergy Worldwide to temat, który mnie ostatnio zainteresował. Firma nabrała rozpędu po fuzji w 2000 roku z Nature's Sunshine. Podobne produkty  jak w MV a także suplementy, które zadbają o nasze serce, spowalniające proces starzenia oraz zapewnią stabilizację finansową. Flagowym produktem prozdrowotnym jest ProArgi 9+, którego podstawowym składnikiem jest I-arginina, zawiera pięć kluczowych witamin co sprawia, że nasze zdrowie wspomagane jest w wyjątkowy sposób.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz