14 lipca 2018

Czternaście milionów pięćset tysięcy dolarów...



Nie wiem czy ktoś tak ma, kolejny raz spotkała mnie próba wyłudzenia danych. Tym razem za 14,5 miliona do podziału na pół. I co ja mam zrobić :-) W piątek, 13 lipca dostałem taką korespondencję:

Witaj Mr Niedziółka

To moja pilna potrzeba dla zagranicznego partnera, który skłonił mnie do skontaktowania się z tobą. Jestem bankierem pracującym z Barclays Bank tutaj w Atlanta Georgia, USA. Piszę do Ciebie, aby skontaktować się z Tobą w sprawie bardzo ważnej transakcji biznesowej, która spotka się z naszym zainteresowaniem i korzyścią dla obu naszych rodzin. W 2007 r. Pan Majjczyk Niedziółka, którego nazwisko ma takie samo nazwisko jak twoje i ma swój kraj w swoim pliku miejsce pochodzenia dokonało stałego depozytu na 36 miesięcy, wycenionego na (czternaście milionów, pięćset tysięcy dolarów amerykańskich)

w moim banku. Byłem jego księgowym, zanim osiągnąłem stanowisko dyrektora operacyjnego. termin tej umowy depozytowej upłynął 16 stycznia 2015 r. Niestety, Majid Niedziółka znalazł się wśród ofiar śmiertelnych w Malezji podczas zwykłego zawalenia się w drodze na podróż służbową i tak właśnie doszedł do końca.
Kierownictwo mojego banku znalazło środki, by do niego dotrzeć, aby upewnić się, że przekaże depozyt lub wycofa sumę kontraktową. Kiedy odkryłem, że tak się stanie, próbowałem wymyślić procedurę, aby zachować ten fundusz i wykorzystać dochody dla biznesu. Niektórzy reżyserzy próbowali dowiedzieć się ode mnie informacji o tym koncie i właścicielu, ale ja go zamknąłem, bo wiem, że jeśli dowiedzą się, że pan Majdan Niedziółka się spóźnia. przekują fundusze dla siebie. Dlatego szukam waszej współpracy, aby przedstawić wam tę osobę, która skorzysta ze swojego funduszu po jego śmierci, ponieważ macie takie samo nazwisko, aby moja główna centrala banku wypłacała wam fundusze. Zrobiłem wystarczająco dużo aranżacji w banku i musisz tylko wprowadzić swoje dane do sieci informacyjnej w komputerach bankowych i odzwierciedlać cię jako swoją najbliższą krewną. Nie jestem chciwą osobą, więc sugeruję, abyśmy podzielili fundusze równe 50/50% na obie strony, mój udział pomoże mi założyć własną firmę, która była moim marzeniem. Daj znać o tym i proszę traktuj tę informację jako ŚCIŚLE TAJNE. Przeanalizujemy szczegóły, gdy tylko otrzymam twoją pilną wiadomość. Uprzejmie przesyłaj mi odpowiedź e-mailem:
mitchal..........@gmail.com

Z poważaniem
Mitchal.............
Barclays Bank Ltd.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz